Ofte Stillede Spørgsmål

Hvordan kontaker jeg kundeservice?

Har du et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på? Så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Du kan skrive til vores live-chat, som ses nede i højre hjørne af hjemmesiden. Vores åbningstider for live-chat er alle dage fra 08-22.

Vil du hellere sende os en mail? Så anvend vores "Kontakt Os" formular. Vi svarer normalt tilbage inden efterfølgende hverdag.

Hvornår kommer min pakke?

Vi tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.

Kan jeg spore min pakke?

Ja!

Du vil få tilsendt et tracking link efter bestilling.

Du kan spore din pake her:

GLS Tracking

Postnord Tracking

Returnering

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Du kan læse refenderingsbetingelser under "Refundering", nederst på siden.

Prismatcher i?

Det korte svar er nej. Vi stræber os altid efter at have de stærkeste priser på markedet.

Har i en størrelsesguide?

Størrelsesguide findes under diverse produkter.

Skulle der mangle en størrelsesguide til et produkt, bedes du endlig kontakte kundeservice.

Du kan kontakte kundeservice under "Kontakt os", eller skrive til os på messenger symbolet i højre hjørne.

Sælger i kun hundeartikler?

Ja, men kun fantasien sætter grænser, vores produkter kan helt sikert bruges til flere ærinder.

Har i en fysisk butik?

Det har vi ikke. Kærlig-Hund er udelukkende en webshop.

Kan jeg anmelde min gode oplevelse?

Ja, her henvises til vores Trustpilot.

Ledige stillinger?

Alle positioner er i øjeblikket udfyldt, men man skal altid være velkommen til at kontakte os med en uopfordret ansøgning.

Har du stadig ikke fundet det svar, som du ledte efter?